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Travailler chez Schöck

Travailler chez SchöckNous défendons

Ce que l'on aime faire, on le fait bien

Qui travaille avec plaisir, peut obtenir de meilleurs résultats. En tant qu'organisation informelle, nous accordons énormément d'attention à la collaboration et à la collégialité. Notre communication est ouverte, honnête et transparente. Nous considérons cela comme l'un des éléments fondamentaux de notre culture d’entreprise.

plus

Nous avons confiance dans les connaissances et les compétences de nos collaborateurs et nous créons l’environnement de travail idéal pour obtenir de bonnes performances et nous développer. Nos collaborateurs ont la possibilité de travailler de manière autonome et d'apporter leur contribution à la réussite commune de Schöck.

L'ambiance positive et respectueuse et une bonne collaboration mutuelle contribuent à la productivité de notre entreprise. Nos collaborateurs se complètent et s'inspirent les uns des autres pour obtenir le meilleur résultat possible. Nous sommes fiers de notre longue collaboration avec notre personnel. Ils sont le cœur et le moteur de notre entreprise et nous assurent une position sûre sur le marché.

Notre chemin vers la réussite

Schöck allie réflexion économique et culture d'entreprise honnête et orientée vers les collaborateurs. Ces deux axes sont garants de notre réussite à long terme et nous permettent de fournir des performances de pointe en tant qu'entreprise.

Nous mesurons la qualité de nos produits et services à la satisfaction de nos clients. Une grande satisfaction nous encourage à continuellement améliorer nos produits et nos services et à nous adapter aux conditions du marché. Nos collaborateurs fournissent chaque jour des performances de pointe pour assurer la qualité de nos services.

Nos collègues sont dévoués et chaleureux. Nous nous aidons et nous motivons mutuellement et nous nous donnons des feedbacks honnêtes. Cela nous permet de créer un environnement de travail sûr où la réussite mais aussi l'échec sont importants. Car nous pouvons apprendre de nos erreurs, et cela constitue un élément essentiel du processus.

Nous mettons l'accent sur notre approche humaine en investissant dans l'humain.

Offres d'emploi

Your new employer Schöck

Schöck Bauteile GmbH is a member of the global Schöck Group with 1,000 employees. We are a leading supplier of innovative thermal, acoustic and reinforcement solutions to the construction industry. Schöck Belgium, based in Gentbrugge, is a subsidiary of the German Schöck Group in Baden-Baden and is responsible for managing the growth and development of the Belgium and Luxembourg markets. Help to shape the future and profit from our growth!

Your responsibilities

Reporting to one of the Group Regional Directors, the main purpose of this role is to drive forward our sales and business development in the Belgium market. This includes increasing awareness of our products and service through active sales and marketing management.

As Head of Sales, you will be responsible for managing and developing an existing sales organisation and for creating and building relationships with all clients, including architects, structural engineers, contractors and pre-casters.

You will have a positive and dynamic personality with a keen determination to succeed and exceed targets:

  • Manage our Belgian subsidiary and drive forward the development of our market in Luxembourg
  • Develop an innovative and customer-orientated sales organisation
  • Translate our strategy into measurable key performance indicators
  • Develop innovative business models, customer relations and product systems
  • Fostering the entrepreneurial spirit and personal responsibility of the team members by generating and perpetuating quality thinking and specialist knowledge
  • Creating an environment, that is driven by flexibility, high-quality service and customer-orientation
  • Continuous assessment of operating and financial results and development of budgetary and action concepts
  • Generate open and effective interaction at all levels between the subsidiary and parent company
  • Lead 12 highly motivated employees in internal and external sales

Your profile

  • Degree in business studies or structural engineering with extensive sales experience or comparable qualifications
  • At least five years of experience as a business unit manager / experienced sales manager in a company related to the construction industry
  • Knowledge of relevant developments in the construction sector
  • Proactive leader with analytical and strategic thinking skills
  • Independent, structured and focussed working method
  • High affinity with the ongoing digitalisation of our business model
  • Strong commitment and motivational leadership
  • Highly willingness to travel
  • Spoken and written fluency in Dutch and French
  • Spoken and written fluency in either English or German

Your personal attributes are the ability to think and work across functions. You are flexible, you cope well with the demands that come with a highly responsible position stress and you are able to build excellent, reliable relationships with colleagues and customers. Your leadership style is team-orientated, you have successful networking skills and you are solutions-orientated.

Schöck offers you

  • An employee-focussed, successful company
  • An outstanding corporate culture with multiple awards
  • A company with a strong focus on innovation
  • A very professional and motivated team in Belgium
  • Attractive market-oriented remuneration

Your route to us

Wendy Peterzon will be happy to assist you or you can send a mail to info@schock-belgie.be.

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Wendy Peterzon

Téléphone: +31 55 526 88 20

E-mail: w.peterzon@schock.nl